Asiakkaan huomioiminen ja tarpeiden tunnistaminen sekä oikeanlaiset vinkit asiakaskohtaamisiin takaavat menestyneet palvelutilanteet. Dynaamiset daamit herättelevät kuulijat taitojen ja trendien lähteelle.

Kun muotialan ammattilainen ja esiintymis- ja vuorovaikutuskouluttaja saadaan yhdessä lauteille, on luvassa huikeita kohtaamisia ja tarttuvia tarinoita arjesta sekä maailmalta!

Taitoja ja trendejä. Asiakaspalveluun asennetta. Henkilökunta yrityksen käyntikortti.
Lähdetään liikkeelle omasta itsestä, siitä mihin voimme vaikuttaa. Omien taitojen esiintuominen ja itsetuntemuksen kohotus luovat pohjaa kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille ja takaavat onnistuneen palvelutilanteen. Luennon aikana kuullaan tyyleistä ja trendeistä sekä annetaan vinkkejä asiakkaan tarpeiden tunnistamiseen ja kohtaamiseen.

Luennot sopivat koulutuksiin, messuille ja Tyhy- ja Tyky-päiviin. Kesto 1-3 tuntia. Kysy tarjousta!